Головна arrow Погляд
Погляд
Погляд #2: ТНМК - Сила. Рецензія
// Ірися   
15.12.2005 16:38
ТНМК - СилаВсе що не вбиває, робить сильнішим. З гурту ТНМК пішов один з солістів - Діля, ураган Катріна зруйнував площу Конго, в Україні пройшла "помаранчева революція", але Танок на майдані Конго продовжує бути потужною творчою одиницею України. Адже як кажуть хлопці: поки ми разом, з нами Вища СИЛА. Цілком можливо, що саме ця СИЛА й тримає корабель під назвою "ТНМК" на плаву і триматиме ще довго. От тільки корабель цей вже не буде обирати найнебезпечніші шляхи, а намагатиметься проходити там, де спокійніше. Життя навчило. Життя навчило співати "тихше, бо зараз заберуть". Але хто сказав, що саме в бурі спокій?
Саме цих 7-х, навчених життям, парубків ми і бачимо на обкладинці нового альбому. Стоять всі в чорному і так суворо на тебе дивляться, ніби запитують: "А ти купив "Силу"?!". Купила, вийняла диск з цього чорного панцира, і на душі стало легше: переді мною була ще одна обкладинка - проста і світла. А починалось все інакше... Так і альбом.
"Сила" - альбом максимально невідомий слухачу. Вперше ТНМК вирішили, що зможуть і самі записати першокласний альбом, тому звичних фічарінгів тут немає. Вперше ТНМК не випускали альбом навздогін вже розкрученим на концертах піснях. Навіть перша ластівка з нового альбому - пісня "Забув" відрізняється від варіанту на однойменному синглі. Вперше новий альбом ТНМК не є продовженням попереднього.

Коментарів (30)

Детальніше...
 
ТНМК - LP ''Сила''. Рецензія
// Tala, Enter Music Television   
12.12.2005 17:44
ТНМК - СилаА що таке поп? Певно, коли альбоми і доброї і поганої людини надзвичайно непогано продаються, а радіостанції та телеканали радо беруть твори у ротацію. Проблема неформату в країні має рішення. Доведено гуртом "Танок на майдані Конго". Після релізу четвертого за рахунком повноцінного студійного альбому, що отримав багатообіцяючу назву "Сила" навряд чи хтось зможе дорікнути танкам не форматним матеріалом. Не тому що змінилися базові поняття неформату. А тому що змінився продукт, авторство якого належить "ТНМК".
Якщо складати історію альбому "Сила", то відповідно спочатку була "Забув", композиція, що стала першим синглом платівки, і першим відчутним подивом - "Танок на майдані Конго" не просто у ліричному варіанті... Такі "ТНМК" форматні для фестивалів імені "Пісні Року" та ранкових сімейно-розважальних програм вихідного дня. Логічним видавалося питання про початок поп-ери у житті команди, котра колись асоціювалася із поняттям українського неформату, активним використанням набутків хіп-хопу і жорстким ставленням до всього, що характеризується словом "попса".

Коментарів (44)

Детальніше...
 
Як їм реорганізувати культпохід на «Євробачення-2006»?
// Олександр ЗИРІН   
06.11.2005 22:46
ImageВам не здалося, що подія, яка пройшла не так давно телеекранами Першого національного телевізійного каналу — святкування 50-річчя пісенного «Євробачення» полишила, крім іншого, без відповіді тільки одне, але апріорно важливе запитання: а де, власне, відбір учасника від України на поїздку до Греції. Адже йдеться про одну із принципових і визначальних проблем участі України у пісенному конкурсі «Євробачення», а часу залишилось обмаль.
Нагадаю, що у 2003-му та 2004 роках відбір не проводився взагалі.
Такого роду забавки «внутрішнього відбору» зазнали нищівної критики, як у середовищі професійному, так і серед простих і пересічних глядачів. Усім було зрозуміло — процедура всеукраїнського телевізійного відбору це потужний стимул розвитку пісенної культури в країні. Крім того, в національний ефір реально могли потрапити сотні нових вітчизняних виконавців різних жанрів і стилів. Ураховуючи стан нашого аудіовізуального простору, штучно розчавленого другорядною сусідньою попсою і з потужним тиском попси англомовної, відбірний тур міг стати непересічною видовищною телевізійною загальнонаціональною подією. І до того ж подією щорічною. У році ж 2005-му накотило інше — всеукраїнське пісенне шоу було штучно перетворено на шоу навколополітичне. Хоча саме відбірний конкурс 2004—2005 років наочно довів, що професіонали з НТКУ можуть продемонструвати справжнє видовище нормального європейського рівня. Пісенні результати років 2003-го та 2005-го коментувати не буду. Назву лише численні оцінки закордонного глядача -0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0... Стосовно учасника від України 2004 року зазначу — навряд чи проект «Руслана» примудрився б програти всеукраїнський відбірний тур…

Прокоментувати

Детальніше...
 
Чи є у музики мовні кордони?
// Віталій Прудиус, UAFormat.com   
24.08.2005 12:00

Грін ГрейВиявляється російська мова в Україні на межі знищення, а всі, хто нею розмовляє, співає, пише ризикують наштовхнутись на серйозні неприємності. Крім того, права російськомовного населення систематично порушуються і населення змушують слухати тільки українську, блокуючи доступ до іншомовної музики. Принаймні, так вважає гурт «Грін Грей», який на початку серпня звинуватив через ЗМІ владу у репресіях та тиску на російськомовні гурти та вирушив у тур протесту «Наше право». Спеціально до цієї акції була записана пісня «Наше право», знято до неї відео, видано диск та виготовлено спеціальну червоно-білу атрибутику. Прес-реліз акції читати просто огидно, від нього настільки тягне демагогією та популізмом, що навіть не знаєш сміятись чи плакати від того, що такі дешеві акції аля «Вибори-2004» досі можливі в Україні. Наведу кілька прикладів.

Коментарів (28)

Детальніше...
 
Аномалії українського шоу-бізу
// Світлана Кравчук, У.Р.О.К.   
27.06.2005 13:05
Гурт - ЩастяКонцертно-гастрольна діяльність на теренах України, - основне джерело заробітку для українського артиста, - є далекою від прозорості та дотримання правомірності. Хоча в світовій практиці кошти від концертів лише доповнюють доходи від продажу аудіопродукції в Україні, за словами директора агенції MC Enterteiment Михайла Авенірова, 80% усіх отриманих коштів від роботи виконавця припадає на концертну діяльність і лише 20% - на продаж альбомів.
Ситуація виглядає приблизно так: виступи вітчизняних артистів обмежуються такими всеукраїнськими концертними акціями, як „Червона рута”, „Таврійські ігри”, „Слов’янський базар”, російсько-українськими „Рупором” та „Чайкою”, альтернативною „Рок-екзистенцією” та ще кількома, які можна перерахувати на пальцях. До того ж шлях українського артиста або колективу на ці акції є досить дорогим та тернистим. На додачу - нечисленні гастрольні тури уже відомих та визнаних виконавців, яких по всій Україні назбирається не більше двох десятків („Океан Ельзи”, Ірина Білик, Руслана, „Воплі Відоплясова”, „Скрябін”, Ані Лорак тощо).Погодьтеся, що все перераховане замало для майже 50-мільйоної співочої країни. В основному, концерти приїздять давати зарубіжні гості, 90% з яких становлять брати-росіяни. І що найприкріше, що привозять вони здебільшого в Україну геть одноманітну низькопробну фанєрну „попсу” (звичайно, бувають і винятки, але це аж ніяк не Кіркорови, „Глюкози” або „Фабрікі”). І тут уже мова йде не те, щоб про псування смаків українського споживача, а про нелегальне вливання українських коштів у російський шоу-бізнес.

Коментарів (2)

Детальніше...
 
«Перлини сезону»: фестиваль непотрібної музики?
// Євгенія Боложинська, ''УРОК''   
19.06.2005 12:45
ImageВ Україні мало фестивалів. В Україні катастрофічно мало рок-фестивалів. Але коли українські музиканти зустрічаються з Дирекціями тих українських фестивалів... Давно наболіла і весела тема.
Мабуть не так вже й часто молодим українським рок-гуртам доводиться приймати участь в ранкових концертах, а тим більше у відповідальних прослуховуваннях. «Перлини сезону» взялися виправляти ситуацію, мабуть вирішивши, що ранковий час не повинен відобразитись на рівні виконавської майстерності музикантів. Рок-музикантів...

Коментарів (2)

Детальніше...
 
Ідейно-смислові площини реп-поезії ''ТНМ Конго''
// UAFORMAT.COM   
08.06.2005 20:25
ТНМК: ФоззіТворчість "Танка на Майдані Конго", а саме лірика одного з лідерів гурту - Фоззі - стала об'єктом для наукового аналізу, результати якого були викладені у науковій праці. Ольга Дідич, студентка 2 курсу українського мовно-літературного факультету Харківського державного педагогічного університетету ім. Г.С. Сковороди, підійшла до навчання нестандартно та креативно і написала курсову роботу “Ідейно-смислові площини української реп-поезії” на основі детального розбору текстів свого улюбленого гурту - "ТНМК". Дівчина виклала все дуже фахово та цікаво і результат вийшов вище усіляких похвал. Отже нижче до вашої уваги ця незвичайна та дуже цікава курсова робота...

P.S. Варто також зазаначити, що це не перша спроба піддати аналізу тексти Фоззі. Близько року тому на форумі гурту прихильники та друзі створили досить конструктивну та цікаву тему, в якій докладно розбирали концепцію творів, персонажі, образи та інші дуже цікаві деталі. Рекомендую ознаймитись також: http://www.tnmk.com/forum/viewtopic.php?t=306

Коментарів (1)

Детальніше...
 
@MUSIC: ''Україна: Хто виситупатиме на Євробаченні?''
// UAFORMAT.COM   
30.10.2004 00:44

Оголошено список конкурсантів першого етапу Всеукраїнського відбірного туру на участь у пісенному фестивалі «Євробачення-2005» від України. Компетентне журі, сформоване Національною телекомпанією України (НТКУ), розглянуло більш двохсот заяв від претендентів і допустило до участі у відбірному турі 75 виконавців. Імена більшості з них не скажуть нічого навіть самим просунутим меломанам. По тону висловлень членів журі, що наводяться сайтом «Подробиці», можна припустити, що і самі вони не в захваті від якості представленого матеріалу. Але, як висловився один із суддів, редактор відділу культури газети «Київські відомості» Оле Вергеліс, «маємо те, що маємо». І, мол, те, що допустили на конкурс - «краще з усього, що було».

Найбільш відомомими українському слухачу виконавцями, що претендують на участь у «Євробаченні-2005», можна назвати Вєрку С(м)ердючку, Ані Лорак, Олену Віницьку, Віктора Павліка, Катю Chilli, групи «Таліта Кум», «Помаранч», «Стереоліза», «Mansound», «Далеко», «Хвилю Тримай», «Еліксир» і «Вхід у Змінному Взутті». Є й іноземні гості: група «Gындул Mыцеi» з Молдови, яка не бере участі у «Євробаченні».

Для кожного із 75 учасників першого туру буде знятий телевізійний сюжет з «живим» концертним виступом під «плюс». Іншими словами, під фонограму. Щотижня, починаючи з 1 листопада, в ефірі НТКУ буде транслюватися спеціальна програма, що представлятиме по п'ять виконавців, учасників туру, щотижня. У ході інтерактивного голосування глядачам буде запропоновано вибрати одну з пісень. Цей «серіал» буде продовжуватися 15 тижнів, по завершенню яких визначаться 15 пісень-фіналістів. У березні 2005-го року в київському Палаці Спорту відбудеться фінал української частини «Євробачення», за підсумками якого і буде визначений артист, якому дістанеться право представляти Україну на Міжнародному конкурсі «Євробачення-2005». 50-й за рахунком конкурс європейської пісні пройде наприкінці травня 2005-го року в Києві.

На фото: переможниця "Євробачення-2004" Руслана.

Список учасників першого відбірного туру конкурсу "Євробачення-2005" від України:

Коментарів (5)

Детальніше...
 
ВІДКРИТИЙ ЛИСТ
// UAFORMAT.COM   
20.04.2004 23:18

УКРАЇНСЬКИХ СПІВАКІВ, МУЗИКАНТІВ, АВТОРІВ, ПІДПРИЄМЦІВ
ШОУ-БІЗНЕСУ З ПРИВОДУ КАТАСТРОФІЧНОЇ СИТУАЦІЇ В
АУДІОВІЗУАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ

Президенту України
Кучмі Л.Д.
Прем’єр-міністру України
Януковичу В.Ф.

Вітчизняний шоу-бізнес штучно поставлений в умови, за яких якісний музичний продукт не може зустрітися зі своїм реальним споживачем – українським людом.
Особливо гострою та болючою є катастрофічна ситуація в аудіовізуальному просторі України.
За оцінками фахівців – більше ніж 90 відсотків ефірного часу практично всіх радіомовників на території України заповнені іноземним музичним та творчим продуктом. Приблизно такі самі співвідношення спостерігаються і у показі вітчизняного музичного телепродукту телеканалами, які ведуть мовлення в нашій державі. З ефіру практично зникла вітчизняна музика всіх стилів та музичних напрямків – від традиційної естрадної та популярної до самобутнього українського року. Аудіовізуальний простір України фактично обслуговує економіку іноземного шоу-бізнесу. Штучне блокування доступу до українського телевізійного та радіоефіру вітчизняної музики призводить до вкрай нерівних та невигідних стартових умов для виконавців з України у створенні і записі оригінальних фонограм, подальшій концертно-гастрольній діяльності на рідних теренах та реалізації легально створеного аудіопродукту на різних аудіоносіях (CD та касети). А відтак – українська держава втрачає не тільки у царині культури а і в економіці, адже до бюджету не надходять вкрай необхідні і солідні податкові надходження.
Разом з тим за часи становлення та розвитку української незалежності автори, композитори, музиканти, підприємці зробили серйозні кроки для утвердження шоу-бізнесу у своїй країні. Працюють сотні вітчизняних продюсерських, творчих та технічних фірм, створено і виконуються сотні нових вітчизняних пісень та композицій, записано та видано сотні аудіоальбомів в різних стилях вітчизняної сучасної музики, при цьому деякі з цих альбомів реально продані сотнями тисяч екземплярів, проведені десятки помітних музичних фестивалів. Українські музиканти та співаки упевнено виходять на сцени та музичні ринки сусідніх країн, здобувають перемоги та стають лауреатами знаних міжнародних фестивалів.
Хочеться звернути увагу на той факт, що наші професіонали не потребують, на відміну від творчої молоді, введення додаткових фінансових пільг. Проблема знаходиться в іншій площині - йдеться про системне, свідоме невиконання та ігнорування телерадіоорганізаціями та певними державними службовцями уже діючого законодавства України – нашої Конституції та низки Законів (Закони України „Про телебачення і радіомовлення”, „Про мови ...”, „Про рекламу”, „Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення”). Саме відсутність реального контролю за виконанням Законів нашої країни, фактичне потурання численним порушенням з боку спеціалізованих органів державного управління, пасивна позиція низки державних чиновників у розробці та прийнятті вкрай потрібних для практичної роботи підзаконних актів, які дозволили б чітко відстежувати та жорстко реагувати на такі порушення, і призвели до сьогоднішньої катастрофічно тяжкої ситуації в аудіовізуальному просторі нашої держави. Відсутність належної і адекватної діяльності телерадіоорганізацій, в якості зацікавлених, рівноправних та державницьки зорієнтованих партнерів , в свою чергу, потужно гальмує розвиток цивілізованого шоу-бізнесу в нашій країні – галузі, в якій багаторічною працею фахівців створено належні творчі та технічні передумови, закладено певну інфраструктуру для її стрімкого та ефективного розвитку. До того ж не виправдалися і сподівання вітчизняних співаків, музикантів, авторів та підприємців на проведення в Україні року культури – ситуація в радіо та телеефірі на краще не змінилася.
Для реалістичного і швидкого поліпшення ситуації пропонуємо терміново звернути увагу і чітко відреагувати на численні факти порушення вітчизняного законодавства телерадіоорганізаціями України, прискорити та поліпшити якість підготовки підзаконних актів, які спрямовані на деталізацію відповідальності щодо недотримання умов виданих телерадіоорганізаціям ліцензій. Ці та інші кроки виконавчої гілки влади, які будуть спрямовані на підтримку українських музикантів, виконавців, виробників дозволять створити в Україні певний позитивний клімат, який сприятиме стабільному і успішному розвитку саме вітчизняного шоу-бізнесу. Наявність такого сприятливого середовища і є запорукою ефективної творчості та дієвої роботи в сфері українського шоу-бізу.


На сьогодні до публічного звернення приєдналися:

Прокоментувати

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Всього 11 - 19 з 19


Підписка на новини: