Головна arrow Статті arrow Свіжа Кров arrow Василь Васильців: Nobody knows you, but soon they will
Василь Васильців: Nobody knows you, but soon they will
// Настя Патякало   
24.10.2006 21:06
Василь ВасильцівФраза „Дякую, Руслано, дякую тобі” в українському інтернет-просторі, мабуть, вже настільки ж популярна, як російський „Прєвєд”. Адже знайти українського слухача, який жодного разу не чув про Василя Васильціва наразі дуже важко. Щодо цієї неоднозначної особистості ходить маса найнеймовірніших чуток, основною метою яких є розгадати таємницю даного виконавця.
Ставлення до львівського таланту (чи, може, варто писати у лапках?) вкрай полярне: дехто вважає його унікальною постаттю нашого шоу-бізнесу, інші ж крутять пальцями біля скронь. Але лишитись байдужим неможливо.

Василь не позиціонує себе як зірка. Описуючи свою біографію на власному сайті (цей досить-таки потужний інтернет-ресурс пастельних рожевих кольорів знаходиться за адресою http://vasilvasiltsiv.txnet.com/), він розповідає звичайну життєву історію простого українського хлопця: народився у Львові, ходив до дитсадка, потім у школу, скромно додаючи, що закінчив її „з оцінками не нижчими дев`яти балів (за дванадцятибальною системою)”, а після 9-го класу вступив до музичного училища, в якому навчається і досьогодні. Паралельно він гризе граніт економічної науки Східноєвропейського університету економіки і менеджменту за спеціальністю маркетинг.

Василь ВасильцівЗараз Василю 19 років. Він записав 11 альбомів, що складають 157 пісень, з якими можна ознайомитись лише за посередництва інтернету. Багато награнь стали справжніми хітами, тексти яких кожний поважаючий себе фанат Васильціва знає напам’ять: це вже згадана „Дякую, Руслано”, а також „Комп’ютер, інтернет”, „В цю мить”, „Сушений кальмар” та багато інших. До речі, останній свій альбом Васильців так і назвав „Фанати”, присвятивши його „як вдячність людям, які незважаючи ні на що продовжують слухати мої пісні і підтримують мене як можуть”.

Останнім часом Василь став відомим і поза межами інтернет-простору. Його вже не раз запрошували на львівське телебачення, а кілька місяців тому він був гостем і київського тіві-ефіру, де ведучі "М1" його представили як „мега-зірку”.

Василь ВасильцівЩо ж до колег по цеху, то й у них досить неоднозначне ставлення до Василя. Хтось просто не сприймає його всерйоз, комусь байдуже, є й гарячі прихильники. Серед останніх можна назвати Esthetic Education та Абздольц. І хоча гурти грають у зовсім різних стилях, але обидва підтримують Васильціва у його творчості. Абздольц називає В.В. справжнім панком, який є таким, яким він є і не соромиться цього. А Esthetic Education підкорила щирість Василя, в результаті чого вони написали пісню (у заголовку цитата з неї - прим.) про хлопця, яку так і назвали „Vasyl Vasylciv”. У кліпі на цю пісню задіяні ляльки, де супермен – прототип Василя – рятує свою дівчину від страшних монстрів, яка в кінці відео народжує йому дитину - Васильціва-молодшого.

Одним словом, Василь Васильців – це ЯВИЩЕ українського шоу-бізу. Явище самобутнє і ні на що не схоже. А хто вже як його сприймає – це особиста справа кожного.

Демо:
Василь Васильців – Дякую, Руслано 
Василь Васильців – Комп'ютер-інтернет

Зовнішні ланки:
Esthetic Education - кліп "Vasyl Vasyltsiv"
Більше записів В.В.

Настя Патякало




Коментарів (46)
RSS-стрічка
1. 24-10-2006 21:57
 
Це якраз той випадок коли кажуть:  
"Редакція може не поділяти точку зору авторів публікацій. Усю відповідальність за зміст та  
достовірність інформації матеріалу несе його автор. " :grin :grin :grin :grin  
 
не доганяю, чесно. "Може я тупий?" (с) =)
[ гість ]
 
Vitaliy
2. 25-10-2006 00:00
 
Вася Васильцев реально жжот!!!
[ гість ]
 
Лєра
3. 25-10-2006 00:05
 
Я би навіть сказав НЕРЕАЛЬНО :grin
[ гість ]
 
Vitaliy
4. 25-10-2006 13:36
 
за слово нарази убила бы. любя. 
 
дивчынка скандал
[ гість ]
 
Гість
5. 25-10-2006 13:44
 
Ти про що? :)
[ гість ]
 
Vitaliy
6. 25-10-2006 15:27
 
Цього не зрозумів - "Василь Васильців – це ЯВИЩЕ українського шоу-бізу" Яке він має відношення до укрошоубізу? Чи українська музична сцена та так званий "український шоу-біз" це вже синоніми. Я б Василя скоріше до музичного андеграуду відніс... Навіщо людину ображати? :grin
[ гість ]
 
bozhidar
7. 25-10-2006 15:44
 
По-перше, а що поганого у шоу-бізнесі? 
По-друге, він в ньому працює оскільки вже дає концерти в клубах і має аудиторію шанувальників, які приходять і платять гроші за шоу, те якого вони хочуть. 
По-третє, якщо музика альтернативна це не означає, що вона не може бути а) залученою у шоу-біз б) комерційною та потрібною.
[ гість ]
 
Vitaliy
8. 25-10-2006 17:34
 
Отже на твою думку це синоніми? Я не згоден як це не прикро... ІМГО. 8) Бізнес є бізнес, музична культура - це музична культура, було б не погано бачити як різницю так і те що є спільним, а крім того знати що альтернативна музика та андеграунд - не одне і те ж, андеграунд не означає, що там усі задарма працюють. За кордоном нікому не потрібні діти укршоубізнесу, але там цікавляться українською музичною культурою, яку до речі часто репрезентують ті хто ще не знайшов або не захотів мати місця під сонцем "укрошоубіцу". Я б ще й сказав що вся по справжньому цікава українська музика існує не завдяки, але навпаки нашому шоу-бізнесові
[ гість ]
 
bozhidar
9. 25-10-2006 17:36
 
Ні, на мою думку ти просто причепився до слів.
[ гість ]
 
Vitaliy
10. 25-10-2006 17:41
 
[URL=http://community.livejournal.com/art_off/ ]http://community.livejournal.com/art_off/ [/URL] 
 
Фан-клуп В.В. у ЖЖ :grin
[ гість ]
 
Vitaliy
11. 25-10-2006 19:20
 
боже! скіки пафосу! настьо, не чекала ..
гггг 
тіки всі ті "фанати" насправді стібуться :))) 
а хто не доганяє стьобу, то його особиста справа (с)
[ гість ]
 
РЫ
12. 25-10-2006 21:24
 
2РЬІ
я не ставила собі на меті його критикувати, в неті повно людей, які це зроблять за мене...я просто розказала про Василя Васильціва. без висновків. :)
[ гість ]
 
patyakalo
13. 25-10-2006 22:16
 
2РЬІ
жодного пафосу немає! Є тільки запитання, чи є В або НА Україні андеграунд? Чи кожний хто виходить на сцену та співає вже автоматично шоубіц? Наприклад у Чехії якщо кажеш якомусь рокерові що він представник шоубізнесу, то він образиться, й скаже що він справжний андеграунд, тобто там розділяють На мою думку розділяти можна й так: має гурт контракт на одну чи більше платівок - він вже представник шоубізнесу, але якщо сам шукає де записатися, десь працює аби студію оплатити, то якій це на хер шоубіц? 8)
[ гість ]
 
bozhidar
14. 25-10-2006 23:14
 
2РЬІ
Адже знайти українського слухача, який жодного разу не чув про Василя Васильціва наразі дуже важко. 
 
переклад російською: ведь найти украинского слушателя, который ни разу не слушал про Василя Васильціва пока что очень сложно. 
 
и ще - Василь - це тупо альтернатива. але, здається, авторка не казала, що шоу-бізнес = попса чи мейнстрім. а вкладала в поняття "шоу-бізнес" щось зовсім інше... кшталт - культурний чи музичний простір. тіпатаво. 
 
все таж дівчинка скандал з любов*ю
[ гість ]
 
Гість
15. 26-10-2006 01:49
 
2РЬІ
2 дівчинка скандал - "наразі" зовсім не "пока что", а синонім до "на даний момент", "сьогодні", "у цей проміжок часу". це якщо вже бути дуже прискіпливими) 
 
також прошу усіх звернути увагу на те, як подобається самому від себе заводитись пану [U]bozhidar[/U]: 
 
жодного пафосу немає! Є тільки запитання, чи є В або НА Україні андеграунд? 
 
вже давно цю тему "проїхали", а ви усе гнете свою лінію... не набридло коментувати? вже дуже давно чекаю на ваш власний матеріал на цьому сайті. покажіть же усім нарешті, як потрібно писати!! 
 
[ гість ]
 
Syny4ka
16. 26-10-2006 17:52
 
2Синичка
є-є! підтримую :) ;)
[ гість ]
 
patyakalo
17. 27-10-2006 19:54
 
Є ще
Я знаю найновішу пісню ВАСИЛЯ ВАСИЛЬЦІВА яка є в І-Неті  
А називається вона ніяк інше ніж - Я люблю Емму Ватсон 
http://infostore.org/info/2028189 
 
ПеС: Хто б міг подумати?  
[ гість ]
 
Гість
18. 31-10-2006 22:55
 
Є ще
Syny4kо, , хіба я казав, що patyakalo погано написа(л/о/а)? Адже щодо шоубіцу, залишуся при своєї думці! Якщо вам усім так подобляється Укршоубіц, то як кажуть кацапи, флаг вам в рукіі, любить його і насолоджуйтеся, ДайБо вам стати наївідомійшею у цієї галузі. Це я кажу серйозно. Питання але залишиться, чи є В або НА незалежна музична сцена, чи є музикі, що здатні робити власний саунд, такий як вони хочуть бажають? Певний що є! Мають вони свою незалежну інфраструктуру? Ні, не мають? Бо "Перкалаби" стали відомі у Країні тільки після того як Масква сказала можна! Отже андеграунду, або всеукраїнської мережі андеграунду в нас немає, шкода... У Чехії є, у Польщі, у Німеччині... а у нас немає, бо всі бізнесмени... :grin  
Не знаю, не чув, не читав коли ви їздили по цієї темі, може у вас є там клуб уаформату у якійсь київської кнайпі, та ви там й катаєтесь, але я не з Київа, тому пропоную дійсно закрити розмову, ростить у „шоубіцу”, я ж залишусь у підпіллі! 
8)
[ гість ]
 
bozhidar
19. 31-10-2006 22:59
 
Є ще
Слухай, під статтею чітко зазначено підпис авторки Настя Патякало, з чого можна зробити висновок що це дівчина. Тож твоє "хіба я казав, що patyakalo погано написа(л/о/а)" - елементарна образа. 
Якої після цього ти поваги чекаєш до себе і своєї думки, не розумію :roll
[ гість ]
 
Vitaliy
20. 01-11-2006 02:26
 
Є ще
2 bozhidar 
єдине, що хочеться додати - "Перкалаба" стала відомою завдяки Шешорам. хто-де-як її слухає за межами країни - це вже інша розмова. і не у москві справа, а у вас. не бачите андерграунду? запрошую наступного року на київський ГБОБ, тоді конструктивно поспілкуємось. або сидіть собі далі у підпіллі до всіх і вся. щасти
[ гість ]
 
Syny4ka
21. 06-11-2006 11:42
 
Васильців МІЙ СУСІД!!!!!!!
!
[ гість ]
 
Гість
22. 06-11-2006 15:37
 
Васильців МІЙ СУСІД!!!!!!!
:eek
[ гість ]
 
Гість
23. 09-11-2006 17:22
 
Васильців МІЙ СУСІД!!!!!!!
Передавай привіт :grin
[ гість ]
 
Vitaliy
24. 10-11-2006 15:56
 
Хто такий Василь Васильцев?
Хто такий Василь Васильцев?
[ гість ]
 
mitur
25. 11-11-2006 01:02
 
Хто такий Василь Васильцев?
Василько вчився з моїм одногрупником в одному класі. Казав шо Вроді таких глюків в нього не було :? але тре визнати він геній.
[ гість ]
 
blaster
26. 13-11-2006 11:07
 
Хто такий Василь Васильцев?
І мій, і мій одногрупничок вчився з ним в одному класі! це так, просто хотів похвалитися! :p
[ гість ]
 
Adoljf
27. 23-11-2006 12:09
 
Я ФАНАТ ВАСИЛЯ ВАСИЛЬЦЕВА !!!
ДЕ ПРОДАЮТЬСЯ ФУТБОЛКИ З ЙОГО ФЕЙСОМ ??? :grin
[ гість ]
 
nefilim
28. 23-11-2006 12:12
 
WELCOME TO CHERNIVTSI
Вася приїджай в Чернівці наш офіс давно хоче піти на твій концерт, твоя пісня Дякую Руслано це просто гімн нашої компанії "Дякую Васю" ;)
[ гість ]
 
nefilim
29. 25-11-2006 14:42
 
Help find mp3
То все добре... але де є mp3 до цієї пісні?
[ гість ]
 
EagleEye
30. 25-11-2006 21:08
 
Є краще
ВАСИЛЬ ВАСИЛЬЦІВ  
MP3 двох найновіших пісень:  
 
 
Я люблю Емму Ватсон http://infostore.org/info/2028189  
 
 
Weasley is our King http://infostore.org/info/2032271  
 
 
Живе Video: Мала http://infostore.org/info/2032496  
 
 
Передача: Львівське радіо http://infostore.org/info/2033019  
 
 
M1 http://infostore.org/info/2035870  
 
[ гість ]
 
Гість
31. 16-12-2006 18:14
 
ого!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Народ, а ви бачили його "виступ" на М??????????????1 
http://infostore.org/info/2035870
[ гість ]
 
Гість
32. 16-12-2006 18:37
 
угу!!!!!!!!!!!!!!
:roll
[ гість ]
 
Гість
33. 20-12-2006 12:27
 
Дима
Товарищи... разве кто-то из вас достиг такого успеха как он... ведь негатив это те же эмоции что и позитив только с другим знаком, в любом случае в голове сохраняется... в мире уже так много всего красивого, хорошего, что иногда хочется реальную рвоту послушать, посмотреть, Василий он чувак который просто искренне поёт... не осуждайте ТО что не вами создано, а обсуждению подлежит только ТО, что можно усовершенсововать.. а вы все просто обсираете его, очень некрасиво, даже животным пливать на критику, они просто делают то что им ДАНО... нам всем дано ПЕТЬ, красиво или нет, это не важно, важно чтобы автору нравилось.
[ гість ]
 
Дмитрий
34. 26-12-2006 04:14
 
ВВ?!
Я из Одессы здрасте, что то не слыхать про ВВ в наших селениях! (или это я безнадёжно отстал от жизни) Шо это вобще за ужас!? :? Я как музыкант вообще не понимаю ЧТО В НЕМ НРАВИТСЯ?!!! Хотя есть сообращения. Вася-молодой человек не знаком с музыкальной культурой 100% УВЕРЕН! И в этом можно венить только С.М.И. Потому как они, и только они, виновны в повальном музыкальном безкультурии. А популярность Васи объяснить онответ на запрос"хочется чего-то такого...необычного" и это понятно.Ведь если рядовой обыватель зайдёт в самый продвинутый магазин, что он спросит? Только то что уже слышал,а слышал он .... ну и так понятно.
[ гість ]
 
basissimoalex
35. 26-12-2006 04:42
 
vv
Я ознакомился поближе с творчеством ВВ и понял он не оригинал! Мой друг ПОЛЬгранек таким же "творчеством" занимается уже 10 лет! Но ему как человеку культурному хватает ума и терпения доводить своё творчество до готового вида.И концерты у него по интереснее :p А вобще ВВ просто наивный ребёнок(спасибо 4му энергоблоку за его счастливое детство) коментарии присылайте на Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт. :)
[ гість ]
 
basissimoalex
36. 28-12-2006 12:49
 
Василь Васильців - это диагноз
причем это не лечится ни у авторов подобной ахинеи, ни у тех, кто это слушает.
[ гість ]
 
mikkey
37. 28-12-2006 18:02
 
Васильців ЖЖОТ!
Хвилину назад скачав демо... Сміявся пів години... :grin
[ гість ]
 
Хтось
38. 01-01-2007 11:42
 
Дорогие мои обыватели
[B]Конечно, каждое проявление нашего мира нуждает в НАШЕЙ оценке, МЫ дети природы а значит всё что с ней связано нам нравится, но ПОЧЕМУ нам не нравяться какашки, грязь, смерть, боль... а нравяться только позитивные вещи.. какая-то выдуманная гармония... хотите себя ощущать детьми ПРИРОДЫ... Только то что нас бударажит... может заинтересовать, например прилетит метеорит, все будут за ним наблюдать... ведь это интерсно и страшно... по телевизору покажут тоже самое... эффект на половину будет действующим.. но всё же будет, вобщем... хватит бегать за НОРМАЛЬНЫМ по понятиям.. пора уже становиться ТЕМ кем хочешь, а не тем кого диктует МОДА, правила.. Василь ВЫасильцев это ГРЯЗЬ, которая не нравится многим, и она также приедается как и ВИАГРА например или... ну там не знаю БИЛАН чтоли.. всё приедается, но и то что интересно обсуждает... Василь с другим знаком.. с минусом но его обсуждают... разве это уже не ПОДВИГ а??[/B]
[ гість ]
 
Дима
39. 01-01-2007 16:05
 
Дорогие мои обыватели
Дима. читай це http://uaformat.com/content/view/1383/39/
[ гість ]
 
Vitaliy
40. 06-01-2007 23:23
 
Дорогие мои обыватели
я твій фанат назавфди
[ гість ]
 
Гість
41. 16-04-2007 23:10
 
Слушал
Смеялся так, что жена прибежала, думала что-то упало. А это я со стула... 
 
Шоу-бизнес, блин. Все стебутся, а этот придурок им еще и материала подкидывает. 12 альбомов уже написал. Даун... 
 
Смешно смеятся над убогими... (с) не мой.
[ гість ]
 
TriDeMAX
42. 27-06-2007 17:25
 
!!!
Слухала на оупені Лунатік Форест...як раз прокинулась, і почула "Дякую, Руслано"....ну шо сказати..приводить до тями)) чяесно)))як холодний душ))))))
[ гість ]
 
43. 13-10-2007 23:34
 
!!!
Насмешил!
[ гість ]
 
Alex
44. 27-02-2008 15:41
 
!!!
ВАСЯ ти ЛУЧШЩИЙ!! мИ С ТАБО Й вАСЯ! пІЗДЄЦ ТИ МУЖИИИК, МИ ТЕБЕ УВАЖАЄМ!! бО ТАКУ ХУЙНЮ НЕ КАЖДИЙ СМОЖЕ ІСПОЛНИТЬ. тИ КРУЧЄ ПАНКОВ, ТИ ВАПЩЕ ПІЗДЄЦ! 
 
паЦАНИ С ДВОРІКА
[ гість ]
 
45. 12-04-2008 22:24
 
!!!
Василий Васильцев - это хэви-металл третьего тысячелетия! Панки - хой!
[ гість ]
 
металлюга
46. 25-02-2010 23:10
 
!!!
шаную і поважаю Esthetic Education та Абздольц, однак шо вони знайшли у васильціва, ніяк не доглупаю. а такі перли, котрими розсипаються ведучі М1, заслуговують на копняка. васильців взагалі не тягне на альрернативу, найперше хай голос собі нормальний поставить, бо як би не перся, в ноти не попадає. бідне музичне училище, котре він так щиро паплюжить!  
геть усіляких недороблів з музичної сцени!!!!!!!!! на мило васильціва, а то й на педіґрі з віскасом! ганьба Львову, що таке чмо породив!!!!!!!! фу, бридота!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ гість ]
 
їжачок

Коментарі можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.

 
< Попередня   Наступна >


Підписка на новини: