Павло Гудімов про звільнення з Океану Ельзи. Фрагменти в'ю
// UAFORMAT.COM   
08.05.2005 23:40
Павло Гудімов залишає Океан ЕльзиПавло Гудімов, один із засновників гранду української музики "Океану Ельзи", більше не грає у рідному гурті. Про це музикант оголосив в четвер, 5 травня, на своєму офіційному сайті: http://www.gudimov.com:
"Дорогие Друзья! С сожалением сообщаю вам о вынужденном уходе из состава группы Океан Ельзи. Все комментарии ждите на следующей неделе. Спасибо Вам за поддержку и понимание!" - Йшлося у невеличкому та скупому на інформацію меседжі в інтернеті. Проте вже наступного дня, 6 травня, в журналі "VIVA!" було опубліковане інтерв'ю Павла, в якому він розкрив деякі подробиці свого звільнення з "ОЕ", найцікавіші його фрагменти подаємо вам в первинному вигляді (рос. мовою):


Как дела?
Я и группа «Океан Ельзи» больше не работаем вместе!

Что случилось?
Любой человек имеет некое чутье. Но, как ни странно, в данном случае оно меня подвело. Для меня это стало сюрпризом. Мои последние 11 лет прошли в группе, которую я вместе с коллегами создал. За время существования «Океана» бывали разные ситуации - мы спорили друг с другом, расставались с продюсерами, меняли администраторов. Но сумели сохранить состав группы. В период работы над альбомом «Суперсимметрия» в коллективе возникла странная атмосфера. Тогда же я начал работать над сольным альбомом, и все ожидали, что я уйду из группы. И совершенной неожиданностью для всех нас стал уход. Юры Хусточки и Димы Шурова. Это был серьезный удар. Я понимал, что группа уже никогда не будет прежним «Океаном Ельзи». Все пребывали в растерянности. И я
был единственным человеком, который на первом же собрании после ухода ребят сказал, что группа должна жить!

Как тебе сказали, что «Океан» не нуждается в твоих услугах?
Славик пригласил меня на встречу и сказал, что не может больше со мной работать. Я ответил, что хоть и уважаю его, но работаю все же не с ним лично, а в группе, и поэтому хочу услышать мнение других участников. В этот же день мы собрались вместе, и я прочувствовал общее настроение команды. Оно не внушало оптимизма. С моей стороны было наивно полагать, что мнение влившихся в группу участников пойдет вразрез с мнением Славика, который и привел их в группу. Была достаточно кислая атмосфера.

Может, ты уделял слишком много внимания своему проекту, и это мешало деятельности «Океана»?
Нет, он не мешал ни концертам, ни репетициям. Когда я стал заниматься сольным альбомом, то всегда подчеркивал, что ни в коем случае не собираюсь расставаться с группой.

Почему же ты не сказал Славе, что не собираешься уходить? !
Первыми моими словами как раз и были: «Я не собираюсь уходить из «Океана». Я вложил в эту группу много сил и вижу в ней свое будущее». Но после собрания стало ясно, что я идеалист и большой романтик. Я понял, что больше не смогу с ними работать.

Ты уже знаком с преемником?
Знаю, что замена найдена, но с этим человеком я не знаком.

Музыкой ты же не бросишь заниматься?
Конечно нет! За годы работы в «Океане Ельзи» я написал сотни песен и альбом «Трамплины» - самое начало моей сольной карьеры. У меня уже подобрана команда и скоро будет готова концертная программа.


Ты уже придумал название своей группе?
Она будет называться просто -«Гудимов». Правда, написание будет отличаться. В названии группы вместо буквы «и» - двоеточие. Вот так: «Гуд:мов». Жизнь продолжается, и все что теперь со мной происходит - это лишь очередной повод изменить ее, двигаться дальше. Я сейчас чувствую энергетический подъем. Поверь, у меня много направлений и много желаний.

Кстати, ты допускаешь мысль, что когда-нибудь еще сыграешь в составе «Океана Ельзи»?
Конечно! Многие группы через какое-то время собираются в своих «золотых» составах, устраивают туры. Я не исключаю возможности, что когда мы станем старше и мудрее, то сыграем вместе. Я всегда болел за свою группу. Поддерживаю, и буду поддерживать ее!

ЛАРИСА ПАНЧЕНКО,
журнал "VIVA!"
6 травня 2005 р.


Павло Гудімов залишає Океан ЕльзиПро конкретні причини, що спонукали Святослава Вакарчука та менеджемнт гурту ухвалити таке рішення, досі нічого достеменно не відомо і про них лише можна здогадуватись. Зокрема, однією з причин (досить формальних на мою думку) може бути робота Павла Гудімова над сольним проектом "Трампліни" у той час, як "Океан" актвино працював над записом (і наразі його продовжує) майбутньої платівки, що вже зовсім скоро побачить світ. Але Павло неодноразово до цього заявляв, що його проект не є комерційним, він працює над ним у вільний від роботи в "ОЕ" час і не збирається його спеціально розкручувати чи займатись концертною діяльністю. Окрім того Гудімов не раз заявляв про свою віддасність гурту і наполегливо спростовував чутки про свій можлививй вихід та зосередження на сольній кар'єрі. З цього можна зробити висновок, що сольна, із натяжкою, діяльність, тепер вже екс-океанівця Гудімова, є лише формальним приводом до його звільнення.
Відповіді на всі питання, породжені своїм несподіваним звільненням, вже наступного тижня має дати сам музикант під час спеціально скликаної прес-конференції.
І на останок, історична довідка, яку подає на своїх сторінках сайт music.com.ua (рос. мовою):


"... основателями «Океана Ельзи» считаются Павел Гудимов, Юрий Хусточка, Денис Глинин и Святослав Вакарчук. «Океан Ельзи» «вырос» из проекта «Клан Тишины», в котором играли Гудимов, Хусточка и Глинин плюс вокалист Андрей Голяк. В 1994-м году последний ушел из группы, и с приходом нового вокалиста - Святослава Вакарчука - музыканты сменили название на «Океан Ельзи». В конце 90-х к четверке присоединился клавишник Дмитрий Шуров. В 2003-м он и Юрий Хусточка ушли из группы ради собственного проекта Esthetic Education. Заменой им стали клавишник Милош Елич и басист Денис Дудко. В мае 2005-го на «Таврийских Играх» вместо Гудимова играл не представленный публике гитарист, в котором опознали звукорежиссера киевского клуба «Бочка»..."




Коментарів (21)
RSS-стрічка
1. 11-05-2005 12:37
 
Я по-перше, в шоці від того, що от таким негарним чином розвалюється група. Мені здається, що Вакарчук трохи заганяється, він може в перспективі привернути до себе увагу не своєю популярністю, а через свою черствість. Здається, що тут велику роль зіграла робота Гудімова над своїм альбомом, хоча він нічого не пропускав у житті ОЕ, деяких людей просто починає заїдати, що іншим вдається чогось добитись власними силами. З такими темпами можна втратити популярність, коли так просто виганяти всіх підряд.Неможу нічого ствержувати так як не знаю справжніх причин такої події, але це просто моя думка. Дуже прикро, що через такі інциденти дуже часто розвалюються групи
[ гість ]
 
Гість
2. 12-05-2005 19:15
 
От не кажи. Згоден. Взагалі не бачу сенсу у подальшому збереженні бренду "Океан Ельзи". Має бути просто Славко Вакарчук як сольний проект та команда сесійних музикантів яка з ним грає і яких він змінює як забажає. А те шо зараз у гурті відбувається просто під формат гурту, де по ідеї має бути група рівноправних людей, "ОЕ" вже не підпадає :) Бо нема гурту, є одна людина яка все вирішує :roll
[ гість ]
 
Vitaliy
3. 02-07-2005 10:05
 
Можливо щось не поділили
Недавно був концерт у Львові в Спартаку , і хочеться сказати що Океани стали несправжніми . Так Вокарчук гарно співав," нові" хлопці добре
[ гість ]
 
V.yanek
4. 02-07-2005 10:16
 
............
грали не свої акорди , усі нібито і тішились, але дух групи вже давно нас покинув . Тепер один Вокарчук намагається втримати бренд Океан Ельзи, який помалу закічує своє існування. А сьогоднішні Океани це не Львівські хлопаки які мають свій стиль і смак в музиці , це швидше - машина для штампування грошей. 
Та коли виступали справжні Океани ,Львів до небес піднмався,усі раділи ,це було задоволення аке панувало над усіма ,хто міг бачити і слухати . 
Жаль ,хотілося ще потішитись *( .
[ гість ]
 
V.yanek
5. 11-07-2005 14:28
 
............
Насправді, мені здається, що бренд "ОЕ" має лишатися власністю тих музикантів, які створили цю групу, тобто Гудімова, Глініна та Хусточки, а не Вакарчука, який, власне, прийшов пізніше. Несправедливо це, Славко! У вас була команда зірок, а ти чомусь хочеш створити команду зіркИ!
[ гість ]
 
Маруся
6. 28-10-2005 23:30
 
............
I не кажить! 
Цiлковыто погоджуюсь! 
Безперечно Вакарчук обдарований, талановитий музикант, але вiн та хлопцi вбили "Океан Ельзи", який ми всi знаемо та любимо!я особисто вважаю, що це iх спiльна провина !
[ гість ]
 
Гість
7. 29-10-2005 19:28
 
............
Я вважаю, що гурт хоч і змінив склад, проте й надалі грає цікаву, гарну музику. І це насправді так. Я особисто теж була в цілковитому шоці, коли дізналась про вихід з групи 3 учасників, і нові мені зовсім не подобались, я хотіла, щоб усе було як раніше. Але після виходу нових пісень і альбому, я зрозуміла, що ОЕ такі самі, як і раніше. І до речі Ю.Хусточка і П.Гудімов допомагали новому ОЕ в запису альбому Gloria. Тож, вони хоч і розпались, але все рівно творять чудову музику :)
[ гість ]
 
Гість
8. 05-11-2005 15:26
 
............
Та все це Піяр!!! На жаль :sigh
[ гість ]
 
SIWA
9. 08-11-2005 14:45
 
............
Океан грає класну музику. Хоч склад і змінився, на якості кінцевого продукту це ніяк не позначилося.
[ гість ]
 
odissey8
10. 21-11-2005 10:29
 
............
я думаю що Вакарчук вдавав із себе аж занадо великого лідера і незважав на інших тому Хусточка і Шуров пішли із групи!
[ гість ]
 
Гість
11. 18-01-2006 12:26
 
............
мані здається що Гудімов захотів теж бути популярним! :zzz
[ гість ]
 
Гість
12. 18-01-2006 12:31
 
оке
Я дуже рада що гудімов пішов з гурту, тепер славко почав у своєму репертуарі використовувати такі інструменти як баян, акардеон. Музика стала жвавішою і це дуже класно . :)
[ гість ]
 
Яринка
13. 19-01-2006 02:29
 
оке
Класно те, що з Океану народилося 2 несхожих одна на одну нових команди, а Океан розродився й далі живе.
[ гість ]
 
Гість
14. 11-04-2006 13:19
 
оке
Як на мене, то з самого початку гурт "ОЕ" тримався на Вокарчуку, він і є "ОЕ", а Гудімов бавиться в "білу овечку" яку всі ображають.
[ гість ]
 
Гість
15. 11-12-2006 10:55
 
оке
Мене бере ностальгія по старому ОЕ, коли я чую їхні старі хіти. А Гудімов - це ясне, веселе сонечко. Нехай співає сам. А взагалі я фанатію від ШУРОВА!!!!!!
[ гість ]
 
Гість
16. 18-06-2007 16:12
 
оке
Паша найкращий!!!
[ гість ]
 
Юрій
17. 04-07-2007 13:54
 
оке
А мені як раз нинішній склад подобається. І у словах Павла не все чисто. Це, знаєте - шукай, кому вигідно. Вакарчук не так розповідає, зовсім не так, причому. Тому істина відома тільки їм двом.
[ гість ]
 
Дарина)
18. 02-08-2007 02:55
 
оке
Те, що співає зараз Вакарчук - не "Океан Ельзи". Це група однієї людини. Не сперечаюсь, від того, що пішли Шуров, Хусточка і Гудімов, пісні Вакарчука гіршими не стали але Славік просто вбив "Океан". Той Океан, який ми всі любили. Шкода, що все так закінчилось...
[ гість ]
 
гість
19. 07-08-2007 12:12
 
oe
"Океан Ельзи" це група не однієї людини,це група міцного колективу,якою вона є зараз у новому складі.Якби групу покиув Вакарчук то звичайно група була би зовсім не та.
[ гість ]
 
Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.
20. 08-05-2008 18:53
 
oe
Паша! Ти змінив амплуа і поставив у Франківську в ролі дизайнера "годинник світу" - виродок. 
він жахливий. він непрофесійний і страшно дешевий. при чому тут 113 тис. гривень? кому потрібна така благодійність? 
кинути пляшку мимо смітника - це благодійність?(для бомжа хіба) 
Чого ти взагалі попхався в той франківськ? 
Не даремно, видно, тебе "пішли"
[ гість ]
 
Доцент
21. 15-11-2009 15:39
 
oe
Здається, без тебе Окен втратив свою глибину......
[ гість ]
 
kat'ka

Коментарі можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.

 
< Попередня   Наступна >


Підписка на новини: