Погляд #2: ТНМК - Сила. Рецензія
// Ірися   
15.12.2005 16:38
ТНМК - СилаВсе що не вбиває, робить сильнішим. З гурту ТНМК пішов один з солістів - Діля, ураган Катріна зруйнував площу Конго, в Україні пройшла "помаранчева революція", але Танок на майдані Конго продовжує бути потужною творчою одиницею України. Адже як кажуть хлопці: поки ми разом, з нами Вища СИЛА. Цілком можливо, що саме ця СИЛА й тримає корабель під назвою "ТНМК" на плаву і триматиме ще довго. От тільки корабель цей вже не буде обирати найнебезпечніші шляхи, а намагатиметься проходити там, де спокійніше. Життя навчило. Життя навчило співати "тихше, бо зараз заберуть". Але хто сказав, що саме в бурі спокій?
Саме цих 7-х, навчених життям, парубків ми і бачимо на обкладинці нового альбому. Стоять всі в чорному і так суворо на тебе дивляться, ніби запитують: "А ти купив "Силу"?!". Купила, вийняла диск з цього чорного панцира, і на душі стало легше: переді мною була ще одна обкладинка - проста і світла. А починалось все інакше... Так і альбом.
"Сила" - альбом максимально невідомий слухачу. Вперше ТНМК вирішили, що зможуть і самі записати першокласний альбом, тому звичних фічарінгів тут немає. Вперше ТНМК не випускали альбом навздогін вже розкрученим на концертах піснях. Навіть перша ластівка з нового альбому - пісня "Забув" відрізняється від варіанту на однойменному синглі. Вперше новий альбом ТНМК не є продовженням попереднього.

Якщо повернутися до обкладинки, тієї з суворими обличчями "конголезців", то єдиною світлою плямою на ній є Фоззі. Саме він не вписується в кольорову гаму обкладинки. Саме продовженням його сольного альбому і є "Сила". І це легко відчувається в текстах і в настрої пісень. "Молодець" - це "Полетів", "Сан Франциско" - "Любов", "Тобі" - "Клоуни", "Мушу йти" - "Діти Tоллівуду". Остання, взагалі нависла тінню батька Гамлета над усім альбомом. І не тільки за настроєм. Альбом безнадійно загублений у фільмово-голлівудно-саунтрекових асоціаціях. Від скітів, взятих з фільмів до саме саундтреків ("Відривайся"). Якщо ж взяти глобально, то в кожній пісні можна знайти щось із цього поєднання і навіть довго шукати не треба. І навіть тематика пісень якась "фільмова". "Банзай" - чудова ілюстрація до захоплення азіатськими кінофільмами у всьому світі. "Сан-Франциско" - а скільки таких комедій про стурбованих підлітків знімає Tоллівуд щороку? "Мушу йти" - стандартна драма про кризу середнього віку, таких також щороку на екрани виходить чимало. "Клоуни" - той самий сценарій, що і в "Мушу йти", але більш жорстко, а значить це вже не драма, а бойовик. "Забув" - мелодрама, "Сила" - вестерн. "Гранули" написані під впливом фільма Джармуша "Dead Man". Кожен знайде щось на свій смак. Ще трошки і альбому вдалося б стати таким собі фільмом за участю Тома Хенкса: коли і сценарій чудовий, і знято бездоганно, і акторська гра неперевершена, але прісно так, що аж нудить. Але ТНМК додали сіль у свою страву, тому їсти її хочеться. І навіть із задоволенням це робиш.
Ще з часів виграної ними "Червоної Рути" гурт ТНМК вважається альтернативним, і не раз визнавався найкращим саме в цій номінації. Але чи є це альтернативою зараз? Чи можна сказати про "Силу", що - це "нєформат"? Щодо першого питання, то тут відповідь очевидна: так, це альтернатива, адже нічого подібного в Україні немає. Чи є це альтернативою, якщо розуміти під цим словом музичний силь? Навряд. Чому? Тому що, "Сила" - це "формат". Це абсолютний формат радіо і ТБ. Це формат глянцевих журналів і новорічних вогників. Але хіба це проблема? Yдина проблема ТНМК в тому, що їх і досі сприймають так само як і в 1998 році, а сьогодні на календарі 2005 рік. Смішно чути в пісні від визнаного секс-символа України Фагота про відсутність дівчини ("Сан-Франциско"). Не можуть хлопці, в яких вже є "і машина, і квартира" співати про їх відсутність - життєві реалії вже інші. СИЛА ж ТНМК завжди була і залишається в щирості, саме тому цей альбом про те, що їх турбує зараз. І коли, прослуховуючи першу пісню, ще виникає якась іронічна посмішка, то пісні "Мушу йти" віриш на всі 100%.
"Сила" - це Танок на майдані Конго зразка 2005 року. Тому, "Все чесно". Не бійтеся заглядати під обкладинку, там може бути ще одна.




Коментарів (30)
RSS-стрічка
1. 16-12-2005 14:36
 
Я сподіваюсь що ТМНКОНГО приїдуть до Одеси на концерт!!!!!!!!!!
[ гість ]
 
Гість
2. 16-12-2005 16:46
 
Найкраще, що є в нас це ТНМК!!! Найприкольніший, най-най-най гурт! :grin
[ гість ]
 
Ксенька
3. 16-12-2005 17:28
 
супер ...мало не разплакалася...дійсно хочеться вірити,що все,що співають Танки щира правда.. :)
[ гість ]
 
mariyka
4. 16-12-2005 19:31
 
:)
контррецензія:)
[ гість ]
 
patyakalo
5. 16-12-2005 22:00
 
:)
Рецензыя суперово. ХОЧеться дочитатаи до кынця. А то деякы читаэ двы стрчоки, ы вимикаэш. Цыкаво написно!
[ гість ]
 
Шпіон
6. 16-12-2005 22:01
 
:)
так, ТНМК В ОДЕСУ! СКОРІШЕ, В ОДЕСУ, В ОДЕСУ, В ОДЕСУ!!!!!!
[ гість ]
 
Гість
7. 19-12-2005 12:20
 
:)
patyakalo, це не контрренцензія. Це моя рецензія, яка була написано ще до того, як я почула варіант Тали... 
 
А де критика?!
[ гість ]
 
Ірися
8. 20-12-2005 10:04
 
:)
хІБА НА СТАРИХ АЛЬБОМАХ БУЛО ТАК БАГАТО ФІТЧЕРІНГІВ ЩОБ звертати на них увагу? (сорі за КАПС, випадково натиснув) Це ж не Система Нервів тартака де це дійсно має значення... Я думаю їх наявнфсть чи відсутнсть у кількості аж один чи два не позначалась особливо на платівці вцілому 
 
Чим альбомний забув відрязняється від максі-синглівського? Я наче нічого такого не помітив... :) 
 
 
Не знаю,в мене асобисто асоціацій з ММФ особливих нема. бо ММФ це круто, а сила - це повний брєд. Я її навіть по другому разу не міг змусити себе прослухати... де там, я пеорший раз коли слухав ледь стримуввся щоб недослухавши один трек перейти до іншого, "оздоблення" та виконання пісень - жахливе. 
 
 
 
Неформат та альтернативу треба відрязняти. Неформат - це термін не МУЗИЧНИЙ, це сленг вигаданий програмними директорами радіо/ТБ :) ТОму попередня творчість ТНМК це неформат, але альтернативою назвати навряд можна. Це була хіба що альтернатива ДО стану стогнації в якому перебувала взагалі українська музика та шоу-біз роки тому :) 
 
 
 
Ну щодо ствердження вмикаєш і хочеться слухати - я дуже навіть не згоден :) Можна було і без нього, бо платівка насправді не є шедевром чи великим успіхом про які зазавичай говорять саме так, а вона дуже і дуже суперечлива - це м"яко кажучи =) Наприклад я прихильник ТНМК десь так з 97 чи 98 року, коли побачив їх Зроби мені хіп-хоп на "Хіт-Фабриці" на 1+1 яку вели Довгоносики :)) Потім попер Дибани мене, який вже мав змогу бачити на території а... 
Так от не буду на тому довго зупинятись, я скажу що силу я ледь змусив себе прослухати один раз і ряд треків в мене взагалі виклаликали такий здивований погляд і питання риторична "що це за.*.*.?!". Просто реально багато треків хотілося недослухавши десь на середині перемкнути на наступний. Другий раз хотів послухати - але це було не в моїх силах, все на що мене вистачило - це пройтись ще раз вибірково по альбому і покласти його на полиці... та забути :) 
 
 
 
Взагалі, я очікував що Сила буде лажова, але щоб настільки... ну я не знаю, це таке розчарування велике, значно більше розчарування за "Мулища" Тартака... Там хоч по якості оранжувань та оздоблення треків в мене ніяких питань нема і якщо не зважати на зміст то можна і слухати... Тут же - просто в мене вуха в"януть від такого... Однозначно не моє. 
Якщо до прослуховування я хотів матюкати Забув та Гранули, то після прослуховування виявилося що ці два треки єдині які ще можна слухати там... Ну окрім бонусного ШоуПопалоШоу... воно теж так собі, але "слухати можна" :) 
 
 
 
І хто казав що Діля був попсовиком? Всі гнали на нього і вважали що без нього ТНМК взагалі ледь не на треш-кор аля Корн перейдуть... а виявилося? Виявилося що без Ділі вони зробили щось таке стрьомне, що наступний такий альбом я точно не купуватиму... 
 
 
Діагноз ТНМК - творча імпотенція. Авторство терміну належить Олексі (Козак_ЮА) :grin  
 
 
п.с. 
А рецензія дійсно виявилася "контр" Ж))) Згоден із Патякало ))) Пояснюється просто - вона має кардинально протилежну оцінку альбому Ж)) Ірись, тобі ніхто не закидає що ти писали її спеціально після огляду Тали. Просто вийшло дуже прикольно - два різних погляди, подано все об"єктивно, виграють тільки звичайні читачі сайту! Це ж дуже класно! ;)  
 
Ну а рецензія класна, я її тіки зараз нарешті прочитав Ж)))
[ гість ]
 
Vitaliy
9. 20-12-2005 11:13
 
:)
Кислотний, знаєш, я теж, коли вперше слухала багато матюкалася і заважало перемкнути тільки те, що влом було лізти в рюкзак... :)))))) 
Також думало, що половина пісень - повна лажа і альбом повне ПІ. 
Але чітко розуміла, що альбом доведеться слуххати і вдруге, і втретє... Ну хтілося мені написати рецензію. І я послухала... І мене поперло... Реально... 
Я просто вирішила відійти від тих стериотипів, які заполонили мою голову... Від того, на що всі чекали почути в новому альбомі, що хтіла почути я... Я все це послала нафіг і вирішила насолодитися власне продуктом під назвою "Сила". 
 
Щодо фічарінгів, то на цьому особливо наголошувалось. Це не моя ідея. Щодо "Забув", то відрізняється. Її перезводили в іншій студії. Щодо асоціації з ММФ, ну то може моє виключно суб'єктивне сприйняття... Але за настроєм, як на мене, ММФ. 
Щодо альтернативи, то ти, напевно, не помтиів, але я використало його лише з тією передумовою, що ТНМК визнавався 2 роки поспіль найкращим альтернативним гуртом України. І лише на цих засадах я це використовувала... Так шо, не вчи вченого... ;)  
Щодо вмикаєш і хочеш слухати, то принаймні вперше хочеться послухати... А потім все одно ти повернешся до "Сили", бо захочеш зрозуміти, чому так, а не інакше... :) 
Про "МуЛиЩа" промовчу, бо знову звинуватять у фіг зна чому... 
Щодо пісень, то дивно, що ти не помітив таку пречудову пісню як "Мушу йти".... 
Щодо творчої імпотенції... Ну... Навряд, навряд... 
Творча імпотенція у Кіркорова... 8)  
 
Рецензія не контр, бо я повністю погоджуюсь з тим, що казала Тала. І в своїй кажу про ті самі речі, просто з іншими акцентами. Це треба відрізняти...
[ гість ]
 
Ірися
10. 20-12-2005 12:32
 
:)
Не знаю, Мушу йти не поперла, навіть коли перший раз альбом слухав і коли один поганий трек змінбвався іншим то чекав нарешті коли дійду до Мушу йти яку вихваляли (і клоунів ло речі теж)... Але так шось взагалі ніяк.... Клоуни так собі, відрижка старих добрих часів :))) До старих бойовиків їм ще дуже далеко... а Відривайся - це взагалі ТАКА тупа пісня... чи може проблема в оранжуваннях. Так, мабуть саме в них. Живно. Раніше в ТНМК з цим пролем ніколи не було... а зараз якась лажа... жуть... 
 
лана, тре буде третій раз послухати той диск, коли заберу його в Паткало :) Бо я його віддав із великою радістю, бо бачити не міг :))) 
 
А оформлення самого диску просто жах як на мене....
[ гість ]
 
Vitaliy
11. 20-12-2005 14:58
 
:)
Тебе не проперла "Мушу йти"?! 
Уууууууууу... Найчесніша пісня на альбомі... 
Щодо аранжувань... Не знаю, в мене претензій майже ніже нема... Окрім "клоунів"... 
Щодо "Відривайся", там ж музика не їх... Це ж саундтрек... :)))) 
[ гість ]
 
Ірися
12. 20-12-2005 19:49
 
:)
ну а пісню вони ж собою підписали значить відповідають за неї так само як і за всі інші ;)  
Її на альбом ставити ніхто ж не змушував )))
[ гість ]
 
Vitaliy
13. 21-12-2005 13:54
 
:)
ТНМК бомбові хлопці і їхній творчий взлет навіть дуже помітний особливо після альбому СИЛА!) Артвок альбому надзвичайно вдалий та стильний... працювали професіонали. Скажу по секрету, хлопці виходять на європейський рівень, може саме тому декотрі тут з Вас не можут допетрати в чому ж СИЛА?))) Більш того, коли ми звикаємо до своєї квартири, приймаємо її такою як вона є, а потім міняємо на іншу... то цілком реально, що спочатку ми не приймемо її й будемо відчувати дискомфорт... Але в будь-якому випадку - зміни то є добре!
[ гість ]
 
Буба
14. 22-12-2005 21:42
 
:)
Декторих тут, а точніше трьох чи чотирьох ти можеш знайти у подяках на тій же Силі, тому не треба тут розтопирювати пальці, розумник блін  
зайди краще почитай гілку з рецензією №1
[ гість ]
 
Vitaliy
15. 23-12-2005 11:04
 
:)
Ага, фраза "по секрету" мені теж сподобалась... :grin
[ гість ]
 
Ірися
16. 25-12-2005 00:54
 
Кгм...
Ну, по-перше, не проводяться якось у моїй голові паралелі між Тобі і Клоунами. Ну ніяк. Я старалась. 
Між Мушу йти і Дітьми Голлівуду - ше менше спільного. Діти Голівуду про награність і показовість життя, а Мушу йти - просто волання людини без особистого життя, ІМХО. 
Крім того для мене те, що Фагот - секс-символ - це новина :?
[ гість ]
 
malen6ka
17. 26-12-2005 09:50
 
Кгм...
Вау, те що Фагот секс-символ новина?! Не вірю... :eek  
 
Щодо паралелей, то вони може не стільки за музикою чи текстом, скільки на рівні відчуттів. Хоча і у тексті, і в музиці, і в темі паралелі точно є...
[ гість ]
 
Ірися
18. 26-12-2005 23:07
 
Кгм...
Ага. Звісно, новина. 
Виявляється, у нас в державі серед підлітків в моді геронтофілія. 
Я в шоці, чесно кажучи!
[ гість ]
 
malen6ka
19. 26-12-2005 23:29
 
Кгм...
Маленька___тепер для тупих, що таке "геронтофілія"?  
 
Щодо Фагота, то можу підтвердити, це справді не новина :) Хоча як на мою суб'єктивну хлопчачу думку він зараза розкабанів і далеко відішов від свого статусу :) Хоча знову ж таки. не мені, хлопцю .про то судити :grin
[ гість ]
 
Vitaliy
20. 27-12-2005 00:27
 
Кгм...
Я не зовсім точно висловилась. Можу пояснити, але то такий страшенний флуд буде. 
А ше мене фанатки зненавидять. Будуть ляльку мою з воску робити... 
Не хо цього :cry
[ гість ]
 
malen6ka
21. 29-12-2005 02:57
 
Кгм...
тнмк просто супер !!!!!!! підскажіть де можна купити диск а то куди не звертаюсь всюди немає!!! :)
[ гість ]
 
Руля
22. 29-12-2005 13:54
 
Кгм...
Як це нема??? 
Я ше не бачила того місця, де нема. 
Нє, ну є кілька таких, але до музики стосунку вони не мають жодного 8)  
ТНМК - це ж тепер "формат" - погано шукав, напевно :)
[ гість ]
 
malen6ka
23. 29-12-2005 20:34
 
Кгм...
ТНМК одна з найкращих груп в Україні.І це щира правдаюВони мають силу... :p
[ гість ]
 
Віка
24. 31-12-2005 02:02
 
Кгм...
Питання у тому, над чим, або радше ким, ця сила
[ гість ]
 
malen6ka
25. 03-01-2006 21:21
 
Кгм...
кризис жанра 8)
[ гість ]
 
Dmass
26. 03-01-2006 22:47
 
Кгм...
Або творча імпотенція (за Олексою). Що вже було сказано.
[ гість ]
 
malen6ka
27. 09-01-2006 17:10
 
Кгм...
Хай буде як буде мені наприклад дуже сподобалося прослухав разів 10 поки не заспокоївся і вивчив всі тексти на пам'ять :grin
[ гість ]
 
Олексій
28. 09-01-2006 23:12
 
Кгм...
Для тих, хто не може знайти: Сіті ком, другий поверс, 16 гривень :)
[ гість ]
 
Mila
29. 12-01-2006 14:28
 
Кгм...
я полюбив ТнМК через те що любив х-х...згодом я зрозумів що я люблю ТнМК.завжди не любив пісню "Люба" та коли взнав що то ТНМК,чомусь вона стала мені довподоби...ТЕ,що зараз грають Танки я ніяк не можу прокоментувати...мені більш подобається стиль "Москалів"..та це лиш моя думка...
[ гість ]
 
FILLosOFF
30. 17-02-2006 21:47
 
Кгм...
ОЙ ТНМК ! Від однієї назви вже млію :p Дуже хочеця шоб з концертом завітали до Кривого Рога :grin Ми вас чекаємо 8)
[ гість ]
 
Гість

Коментарі можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.

 
< Попередня   Наступна >