Молотов-20 і Ніна Матвієнко: співпраця не вдалась
// UAFORMAT.COM   
09.01.2006 21:33
Шура Гера ака Молотов 20Ніна Матвієнко забракувала музику, створену до спільного народницько-електронно втілення Сергієм "Шурою" Герою, чинного клавішника Другої Ріки, який самостійно творить під вивіскою МОЛОТОВ-20. Пояснення Примадонни досить ясні: все вийшло занадто сучасно і таку платівку можуть не зрозуміти давні шанувальники співачки. За словами Шури Гери, і йому особисто, й іншим знавцям справи так і не вдалося переконати нашу Сирену, що в модерновому оздобленні пісень нічого жахливого нема, навпаки, це – чи не єдиний шлях навернути молодь до рідних співочих витоків, подавши старовинні співанки в зрозумілому сьогоднішньому поколінню звучанні.

Попри незгоду Ніни Матвієнко, ні Сергій Гера, ні київське видавництво "Атлантік", з подачі якого почав впроваджуватися весь цей проект, ступитися задуманого не збираються. Звісно, заміну Золотому Голосові шукати годі, однак донести пісні до слухача все ж таки якось треба. Вже знайдена нова співунка – молода дівчина, про яку відомо тільки те, що звуть її Марта (не плутати з однойменним поп-проектом). Через описані перипетії випуск чергової платівки Шури Гери, яка ще й заголовку не має, переноситься на січень-лютий 2006 року. То буде другий народницько-електронний пісенник, що з'явиться внаслідок співпраці Шури та виробні "Атлантік": першими були у серпні 2005-го "Коралі".

За інформацією ФДР-Радіоцентру




Коментарів (12)
RSS-стрічка
1. 09-01-2006 22:06
 
Печально, що пані Ніна не хоче звучати по-сучасному. Хоча цілком вірити пресі й учасникам проекту не варто, можливо, співачці просто не сподобалася Герина музика ...
[ гість ]
 
Гість Ghost
2. 10-01-2006 10:35
 
Музику Шури не так вже й просто сприйняти. А тим більше старшій людині. Та то нічо страшного. 
Але особисто я більше би хотів, шоби він видав свій (ненародноспрямований) альбум типу Mechanical Love. Але шось йому це не дуже хочеться видно.
[ гість ]
 
Злосний
3. 10-01-2006 17:21
 
Чому відразу "вона не хоче щоб її речі звучали по сучасному"??? По-перше хто сказав, що її пісні не звучать по-сучасному? Хто сказав, що все що має слухати сучасна молодь має бути під гітару, барабани та клавіші?.. А тимпаче якщо її не сподобалась музика... Не рівняйте Шуру до Матвієнко. Адже Ніна це вам не Пугачова чи Повалій! ;-)
[ гість ]
 
Getman
4. 12-01-2006 23:03
 
От тільки імені Провалій ще тут не вистачало.
[ гість ]
 
Гі
5. 14-01-2006 16:48
 
Getman ___ Я з тобою дещо не згоден. Далеко не всі сприймають фолк у чистому вигляді і делко не всі з тих хто його таки сприймає взагалі розуміють до кінця.  
 
Я наприклад Ніну Матвієнко хоч і шаную, проте жодного бажання купити її СіДі чи хоча б у когось переписати не виникає. Абсолютно. Мене нафталіновий фольклор не цікавить, принаймні в тому вигляді в якому його подає Примадонна :) Моя думка суб'єктивна, проте вона не є вже й такою новою, так багато хто теж вважає.  
Наприклад у гарно замікосованому вигляді я б Ніну Мітвієнко послухав би і купив.... ;)
[ гість ]
 
Vitaliy
6. 14-01-2006 21:07
 
Фантuк кращий за канхвету! Довше мнеться.
[ гість ]
 
Гість Ghost
7. 17-01-2006 21:12
 
Согласие
На 100% согласен с Vitaliy !!!!!!!!!!!!!! 
Я фан Mechanical Love, очень ждем новых вещей. Шура - SUPER. Он привнес в безголосую Другу Ріку такой драйвовый саунд !!!!!!!!!!!!!!! 
А что без него Кузьма... Не даєш!!!! Ну ти і даєш !!!! 
:p
[ гість ]
 
АнТон
8. 17-01-2006 23:54
 
Согласие
От тільки навіщо він приніс той саунд саме туди..?
[ гість ]
 
Гість
9. 18-01-2006 00:55
 
Согласие
Mechanical Love один з кращих електронних альбомів, які мені доводилось слухати. Шура рулить. мені тільки цікаво як Матвієнко могла спочатку дати згоду на запис альбому, а потім відмовити. Не думаю, що Шура обіцяв її гру на цимбалах замість синтезаторів і семплів. Крім того пісні не Матвієнко, а народні. Вона не заспіває, то, справді, талантів не бракує, знайдеться хтось інший. Молоде покоління має не менше право на фольклорні надбання ніж Матвієнко. Просто виходить, що за всім народним патріотизмом Матвієнко стоїть повна байдужість і власний інтерес. Замість промувати народну музику серед молоді, яка вже завтра буде основним носієм української культури, Матвієнко прийняла рішення на користь своєї підстаркуватої публіки.
[ гість ]
 
TT30
10. 18-01-2006 19:35
 
Согласие
Пані Ніна & Гера мають повне право обстоювати власні бачення способів збереження чи трансформації народних пісень. А от якби співачці було запропоновано взяти участь у цілком оригінальному проекті зі свіжо написаною музикою, навряд чи вона б відмовилася... Тим більше, є прецеденти її плідної співпраці з академічними композиторами! Стереотипність ставлення до ікони українського фолку треба лагідно, але вперто ламати... Доки не запізно буде.
[ гість ]
 
Гість Ghost
11. 19-01-2006 09:48
 
Согласие
Vitaliy__ я з тобою дещо не згоден:-) 
Нещодавно слухав радіопрограму за участю Т. Петриненка. (Творчість мені його не подобається, але речі він говорить досить прогресивні і головне відверто). Однією із його тез було те, що більшість музики, яка є більш менш популярною в Україні (доступною, зрозумілою широким масам) РОЗРАХОВАНА на аудиторію від 14 до 20- 25 років (ритмічна музика, 10 слів, що постійно переставляються, "простота проблематики", побільше еротики — музика діскацєк, танц майданчиків, та інше...) Тоді виникає питання! Що робити людям, яким 30, 40, 50, 60, 70 років??? Чи вони вже "поза форматом"? Покоління, покоління... Смаки змінюються... То що ж нам тепер підсаджувати всіх бабусь на Тартак? Це все рівно, що зараз нас змусь слухати Пугачову чи Кобзона:-))) А фольклор, народні пісні, я думаю, мають бути в різних "вимірах". Мають право на існування, як стиль виконання Матвієнко, так і Гуляйгорода з Тартаком, "ВВ", "Мандрів", "Мед Хедс", Каті Чілі та інших... І взагалі, що за обовязковість слухати фольклор? Це типу, якщо не слухаєш укр-фольк — ти не українець?:-) І всі хочуть його окропити сучасним звучанням... Музичний фольклор це надбання пісенної нації. І його треба просто поважати. А кому подобається то ще й слухати в різних інтерпритаціях!;-)  
Мораль: музика має бути різнопланова, задовольняти смаки всіх вікових груп людей.  
[ гість ]
 
Getman
12. 19-01-2006 21:13
 
Согласие
100% ~ respect to Getman
[ гість ]
 
Гість Ghost

Коментарі можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.

 
< Попередня   Наступна >


Підписка на новини: